maandag 15 januari 2007

Contact!


Aangezien ze hier in Amman niet aan straatnamen en dus ook niet aan postbodes doen, duurde het even voor ik doorhad hoe ik het beste te bereiken ben. Maar nu blijkt het allemaal heel simpel! Via het ministerie van Buitenlandse Zaken kan post tot 50 gram gratis per koerier naar mij verstuurd worden, dan krijg ik het op zondag als het voor dinsdag is verstuurd. Meer dan 50 gram mag natuurlijk ook, maar als het te zwaar wordt, moet ik veel bijbetalen dus waarschuw me dan even! Hier volgt het adres:


Ministerie van Buitenlandse Zaken

Per Koerier
T.a.v. Maaike van Adrichem, Nederlandse Ambassade in Jordanie
Bezuidenhoutseweg 67
Postbus 20061
2500 EB Den Haag


Ook telefonisch ben ik natuurlijk bereikbaar! Op kantooruren (zondag t/m donderdag) kan je me bellen op m'n eigen
kantoortelefoon: 00962-6-590 2215.
Verder heb ik mijn Jordaanse mobiele nummer vrijwel altijd aanstaan: 00962-79-715 7306.
Mocht je me nog willen faxen... mag ook natuurlijk: 00962-6-593 0214.
Mijn Nederlandse sim-kaart controleer ik regelmatig op berichtjes.
p.s. Foto is een stukje van het ruim tweeduizend jaar oude Romeinse Theater in Amman (dat weliswaar met nogal moderne middelen gerestaureerd is... maar sommige stukjes zullen vast echt tweeduizend jaar oud zijn)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Girl, ziet er leuk uit!! En je bent wel erg bereikbaar zeg... xx

Unknown zei

Wanneer bied jij je fraaie verhalen aan aan de Nederlandse pers?