donderdag 15 maart 2007

En toen...


Sneeuwde het in Amman

4 opmerkingen:

Unknown zei

Nú ben ik jaloers. Maar de verwachting is dat het bij ons ook gaat sneeuwen in het weekend.

Anoniem zei

verbazing alom!!!!!!
wij maar denken dat het weer hier in nederland wisselvallig is!!!

Anoniem zei

verbazing alom!!!!!!
wij maar denken dat het weer hier in nederland wisselvallig is!!!

Unknown zei

Nou, 't moet niet gekker worden... bij mij in Duitsland is het juist hartstikke mooi weer, zomerjasweer zelfs. Maar er heerst hier wel een ander klimaat dan in Nederland. Ik zag trouwens gisteren dat hier in het filmhuis over een paar weken het "Schnitzelparadies" gedraaid wordt. Dat is wel een giller, ik ben benieuwd hoe al die Holanders nagesynchroniseerd klinken. Ik heb trouwens een pakketje naar je opgestuurd, en ik heb heel erg geprobeerd binnen de 50 gram te blijven, maar ik begin toch een beetje te twijfelen of dat gelukt is, dus waarschuw ik je hierbij. Ik hoop dat het niet al te erg de spuigaten uitloopt...
Nou, ga zo door met je blog en veel liefs! Karen